Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

SYN vetäytyy joulun viettoon. Ensi vuoden puolella toiminta jatkuu työvaliokunnan kokouksella 8.1.

Mukavaa joulunaikaa!

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top